Chcesz być na bieżąco?
Zapisz się!
Pedagog szkolny, specjalny i psycholog
Szkolny program wychowawczo - profilaktyczny
Plan działań wychowawczo-profilaktycznych CKZiU Nr 1 w Gliwicach

GABINET PEDAGOGA SZKOLNEGO - SALA 115
Zwróć się do pedagoga szkolnego gdy:
• Czujesz, że nikt Cię nie rozumie.
• Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem.
• Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej.
• Masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać.
• Chciałbyś pomóc innym, nie wiesz w jaki sposób.
• Masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić.
• Czujesz, że nikt Cię nie rozumie.
• Nie potrafisz porozumieć się z nauczycielem.
• Masz problemy rodzinne, znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej.
• Masz problem i nie wiesz jak go rozwiązać.
• Chciałbyś pomóc innym, nie wiesz w jaki sposób.
• Masz ciekawe pomysły, którymi chcesz się podzielić.
Zadania pedagoga szkolnego:
Udziela pomocy uczniom i rodzicom oraz nauczycielom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, udziela wsparcia w trudnych sytuacjach szkolnych, rodzinnych, materialnych itp., organizuje pomoc specjalistyczną, prowadzi terapię trudności szkolnych (dysleksja, dysortografia, dysgrafia) koordynuje pomoc materialną (stypendia szkolne, stypendia unijne) koordynuje i organizuje na terenie szkoły zajęcia z profilaktyki uzależnień, prowadzi porady, konsultacje dla uczniów, rodziców i nauczycieli, opiniuje do sądu, ośrodków pomocy społecznej i innych instytucji wspomagających rodzinę w celu poprawy sytuacji ucznia, prowadzi terapię podtrzymującą dla młodzieży z trudnościami wynikającymi z wieku dorastania, przeciwdziała skrajnym formom niedostosowania społecznego młodzieży, udziela uczniom i ich rodzicom pomocy w prawidłowym wyborze zawodu i kierunku dalszego kształcenia prowadzi działalności informacyjno-doradczą z zakresu doradztwa zawodowego.
Udziela pomocy uczniom i rodzicom oraz nauczycielom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, udziela wsparcia w trudnych sytuacjach szkolnych, rodzinnych, materialnych itp., organizuje pomoc specjalistyczną, prowadzi terapię trudności szkolnych (dysleksja, dysortografia, dysgrafia) koordynuje pomoc materialną (stypendia szkolne, stypendia unijne) koordynuje i organizuje na terenie szkoły zajęcia z profilaktyki uzależnień, prowadzi porady, konsultacje dla uczniów, rodziców i nauczycieli, opiniuje do sądu, ośrodków pomocy społecznej i innych instytucji wspomagających rodzinę w celu poprawy sytuacji ucznia, prowadzi terapię podtrzymującą dla młodzieży z trudnościami wynikającymi z wieku dorastania, przeciwdziała skrajnym formom niedostosowania społecznego młodzieży, udziela uczniom i ich rodzicom pomocy w prawidłowym wyborze zawodu i kierunku dalszego kształcenia prowadzi działalności informacyjno-doradczą z zakresu doradztwa zawodowego.
PEDAGOG SZKOLNY- p. Weronika Biadacz
E-MAIL: biadacz@ckziu.gliwice.pl
E-MAIL: biadacz@ckziu.gliwice.pl
Poniedziałek: 8.00 – 14.00
Wtorek: 7.30 – 9.30
Środa: 7.00 – 15.00
Czwartek: 7.00 – 14.00
Piątek: 7.00 – 9.00
Godzina dostępności:
środa 15.00 – 16.00
Wtorek: 7.30 – 9.30
Środa: 7.00 – 15.00
Czwartek: 7.00 – 14.00
Piątek: 7.00 – 9.00
Godzina dostępności:
środa 15.00 – 16.00
PSYCHOLOG- p. Dorota Zaporowska
E-MAIL: zaporowska@ckziu.gliwice.pl
Poniedziałek: 11.00 – 14.30
Wtorek: 8.00 – 14.00
Środa: 8.00 – 15.00
Czwartek: 11.00 – 13.30
Piątek: 8.00 – 11.00
Godzina dostępności:
wtorek 14.00 – 15.00
Poniedziałek: 11.00 – 14.30
Wtorek: 8.00 – 14.00
Środa: 8.00 – 15.00
Czwartek: 11.00 – 13.30
Piątek: 8.00 – 11.00
Godzina dostępności:
wtorek 14.00 – 15.00
PEDAGOG SPECJALNY- Patrycja Szubska
E-MAIL: szubska@ckziu.gliwice.pl
Poniedziałek: ---
Wtorek: ---
Środa: 8.00 – 14.00
Czwartek: 8.00 – 13.00
Piątek: 8.00 – 14.00
Godzina dostępności:
czwartek 13.00 – 14.00
Poniedziałek: ---
Wtorek: ---
Środa: 8.00 – 14.00
Czwartek: 8.00 – 13.00
Piątek: 8.00 – 14.00
Godzina dostępności:
czwartek 13.00 – 14.00
UWAGA RODZICE !
PRZYPOMINAMY, ŻE KAŻDY UCZEŃ/UCZENNICA POSIADAJĄCY/-A OPINIĘ Z PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ STWIERDZAJĄCĄ:
- DYSLEKSJĘ
- DYSGRAFIĘ
- DYSORTOGRAFIĘ
- DYSKALKULIĘ
POWINIEN/A, WEDŁUG ZALECEŃ PORADNI PRACOWAĆ NAD POPRAWĄ WŁASNEJ ORTOGRAFII. UCZEŃ/UCZENNICA MOŻE UCZESTNICZYĆ W ZAJĘCIACH Z PEDAGOGIEM SZKOLNYM LUB PROWADZIĆ ZESZYT PRACY WŁASNEJ.
PROSIMY O DOPILNOWANIE WŁASNYCH DZIECI I ZMOTYWOWANIE ICH DO PRACY WŁASNEJ.
- DYSLEKSJĘ
- DYSGRAFIĘ
- DYSORTOGRAFIĘ
- DYSKALKULIĘ
POWINIEN/A, WEDŁUG ZALECEŃ PORADNI PRACOWAĆ NAD POPRAWĄ WŁASNEJ ORTOGRAFII. UCZEŃ/UCZENNICA MOŻE UCZESTNICZYĆ W ZAJĘCIACH Z PEDAGOGIEM SZKOLNYM LUB PROWADZIĆ ZESZYT PRACY WŁASNEJ.
PROSIMY O DOPILNOWANIE WŁASNYCH DZIECI I ZMOTYWOWANIE ICH DO PRACY WŁASNEJ.
Poradniki i przydatne strony internetowe dla rodziców:


alkohol:
www.parpa.pl
www.zdrowie.med.pl
narkotyki:
www.narkomania.org.pl
www.narkotyki.com.pl
przemoc:
www.niebieskalinia.pl
www.parpa.pl
sekty:
www.kulty.info
www.sekty.net